KultuurLoket geeft een interessante workshop Marketing x Cultureel ondernemerschap.
Tijdens deze workshop leren professionals in de culturele (amateurkunst)sector hoe ze zich effectief kunnen positioneren en promoten als cultureel ondernemer.
De workshop wordt gegeven door Harm Timmermans, musicoloog en HBO-docent in popular music, music management, commerciële economie en marketing. Hij helpt de deelnemers om een praktisch en toegankelijk marketingplan te maken, gebruikmakend van diverse marketingmodellen. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere de nut en noodzaak van marketing, doelstellingen, branding (identiteit en imago) en USP (Unique Selling Points).
- datum: maandag 10 juni
- tijd: 19.30 – 22.00 uur
- locatie: VRIJDAG, Walstraat 34, Groningen
- kosten: € 30,- per persoon
– LAST-MINUTE DEAL: 2 VOOR 1! –
Iedereen die zich aanmeldt, mag gratis een extra persoon meenemen naar de workshop.
LET OP! Uiterste aanmelddatum is 4 juni 2024.