IVAK Academy marketing voor culturele organisaties

17 okt 2023 | nieuws

in samenwerking met KultuurLoket

Maandag 9 oktober vond de workshop Marketing voor culturele organisaties plaats in Multifunctioneel Centrum (MFC) Kabzeël, Appingedam.

Voorafgaand aan de workshop hadden de deelnemers als huiswerk de opdracht gekregen om na te denken over de missie, de droom, wie zijn we, wat onderscheid ons.

Onder leiding van workshopleider Marije Schrage gingen de deelnemers aan de slag met het opstellen van een persoonlijk PR plan.
Onderwerpen als valkuilen, doelgroep, planning en welke middelen zet je in kwamen aan de orde. Men ging creatief aan de slag om op een beeldende manier uiting te geven aan de huidige situatie en waar men naartoe wil werken.

De ervaringen werden plenair met elkaar besproken, zo konden de deelnemers ervaringen uitwisselen en elkaar tips geven. We kijken terug op een leerzame bijeenkomst.

Meer berichten in: nieuws

het verhaal van Max de Haas

het verhaal van Max de Haas

"de Johanneskerk van Losdorp..." Grote kans dat je nog nooit van het Groningse dorpje Losdorp hebt gehoord, logisch, want het is erg klein. Ik ben erheen gegaan om met iemand uit Losdorp en van de...

Lees meer
het verhaal van Nick Boerstra

het verhaal van Nick Boerstra

“Je weet nooit wat er in zit...” Nick, 27 jaar, heeft altijd al een zwak gehad voor kaarten. Het begon als kind met Pokémonkaarten: het gevoel van een nieuw pakje openmaken, nooit weten welke...

Lees meer
het verhaal van Siewert van der Zweep

het verhaal van Siewert van der Zweep

"Hest om bie die" Midden in Delfzijl, in een prachtig oud pension gebouwd in 1898, woont Siewert. Hij doet veel in Delfzijl en is druk voor iedereen. Zo is hij voorzitter van het oranje comité sinds...

Lees meer