workshop Marketing x Cultureel ondernemerschap – door KultuurLoket

4 jun 2024 | nieuws

KultuurLoket geeft een interessante workshop Marketing x Cultureel ondernemerschap.
Tijdens deze workshop leren professionals in de culturele (amateurkunst)sector hoe ze zich effectief kunnen positioneren en promoten als cultureel ondernemer.

De workshop wordt gegeven door Harm Timmermans, musicoloog en HBO-docent in popular music, music management, commerciële economie en marketing. Hij helpt de deelnemers om een praktisch en toegankelijk marketingplan te maken, gebruikmakend van diverse marketingmodellen. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere de nut en noodzaak van marketing, doelstellingen, branding (identiteit en imago) en USP (Unique Selling Points).

  • datum: maandag 10 juni
  • tijd: 19.30 – 22.00 uur
  • locatie: VRIJDAG, Walstraat 34, Groningen
  • kosten: € 30,- per persoon

– LAST-MINUTE DEAL: 2 VOOR 1! –

Iedereen die zich aanmeldt, mag gratis een extra persoon meenemen naar de workshop.

LET OP! Uiterste aanmelddatum is 4 juni 2024.

aanmelden workshop

Meer berichten in: nieuws

het verhaal van Klaas de Boer

het verhaal van Klaas de Boer

"Met twee vingers in de neus..." Sliksleeën: hét evenement tijdens de Pinksterfeesten waar Klaas ieder jaar weer naar uitkijkt. Bij laag water op het slijk om een paaltje heen sleeën en dan zo snel...

Lees meer
het verhaal van Andrea Nieboer

het verhaal van Andrea Nieboer

“Iedereen moet af en toe kind zijn” 35 jaar Lutje Grut, kinderspeelweek in Delfzijl Andrea ging op haar 6de voor het eerst naar Lutje Grut. Hier vond zij het zó ontzettend leuk, dat ze hier elke...

Lees meer
het verhaal van Dick Tjaden

het verhaal van Dick Tjaden

"Het kloppend hart achter het Muzeeaquarium." In een oud zwembad onder aan de dijk in Delfzijl, waar vroeger kinderen hun zwemdiploma haalden, draait nu een museum dat de zee ademt. Tussen vitrines...

Lees meer