IVAK Academy marketing voor culturele organisaties

17 okt 2023 | nieuws

in samenwerking met KultuurLoket

Maandag 9 oktober vond de workshop Marketing voor culturele organisaties plaats in Multifunctioneel Centrum (MFC) Kabzeël, Appingedam.

Voorafgaand aan de workshop hadden de deelnemers als huiswerk de opdracht gekregen om na te denken over de missie, de droom, wie zijn we, wat onderscheid ons.

Onder leiding van workshopleider Marije Schrage gingen de deelnemers aan de slag met het opstellen van een persoonlijk PR plan.
Onderwerpen als valkuilen, doelgroep, planning en welke middelen zet je in kwamen aan de orde. Men ging creatief aan de slag om op een beeldende manier uiting te geven aan de huidige situatie en waar men naartoe wil werken.

De ervaringen werden plenair met elkaar besproken, zo konden de deelnemers ervaringen uitwisselen en elkaar tips geven. We kijken terug op een leerzame bijeenkomst.

Meer berichten in: nieuws

logo Grenzeloos heeft een naam

logo Grenzeloos heeft een naam

Pssst, moet je horen! IK HEB EEN NAAM! EN HIJ IS MOOOOIIII! Ik ben echt zo ontzettend blij en trots! En weet je? Meer dan 150 mensen hebben speciaal voor mij nagedacht over een naam voor mij. Als...

Lees meer
terugblik op Erfenis van de Stilte

terugblik op Erfenis van de Stilte

Theatermaker Afra Rijkhoff blikt terug op de voorstelling Erfenis van de Stilte. “Wat was dit een goede eerste pilot. Beter dan we ooit hadden mogen hopen! Onze spelersgroep was echt een ontzettende...

Lees meer